30 Ara 2008

Zalim İsrail'e Lanet olsun

İsraili, yerli ve yabancı hizmetçilerini, yandaşlarını ve sesiz kalanları Allah a havale ediyorum.
TBMM'de bulunan israil dostluk gurubu üyelerini de derhal bu grubu Ankara nın ortasında bir duyuru ile telin edip kapatmalarını istiyorum.
Siyasi, askeri, diplomatik ve ticari ilişkiler askıya alınmalı.
TC. İsrali büyükelçisini geri çağırıp, israil büyükelçisini göndermeli
Ayrıca herkesin bizzat yapabileceği israil ve uşağı olan ülkelerin mallarını (en azından lüks olanları) boykot etmeye çağırıyorum.
Buradan silah atamayız ama israil mallarını boykot ederek çok daha tesirli bir direniş göstermiş oluruz.


Türkiye'nin öncülüğünde barış görüşmeleri yapılırken bu ülkemize, meclisimize, milletimize yapılmış büyük bir hakarettir...

İşgalçi Terör devletki israili lanteliyorum....

SON NEFESİNDE HERKESİN GÖZÜ ÖNÜNDE ŞEHADET EDEREK VEFAT EDEN FİLİSTİNLİDEN UTANIYORUM.
ONUN YÜZÜNE AHİRETTE NASIL BAKACAĞIZ MALBORO VE KOLA İÇEREK, MCDONALDS DAN YİYEREK.

5 yorum:

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

"hakısızlık karşısında susan dilsiz şeytandır"

bu zulum karşısında vicdanı olan herkesi her zeminde ve ortamda kınamaya ve boykot etmeye davet ediyorum

Arıcı 07 dedi ki...

İsrailin Dünya tarihinden silineceği gün yakın olsun İnşaallah.Şunuda belirtmeliyimki Osmanlıyı sırtından hançerleyenlerde karşılığını alacaktır.

fatihli arıcı gürol dedi ki...

Sayın Orhan bey
Söylediklerinizin hepsine katılıyorum.Böylesi bir vahşetten sonra kimse dünya barışından uluslararası hukuktan söz edemez.Gazzedeki vahşete sessiz kakmak demek insanlığa,barışa,adalete ve merhamete sıkılan kurşunlara ortak olmak demektir.Hep beraber boykota devam diyorum

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

İSRAİLİN VE YANDAŞLARINI ALLAH LANET ETSİN BİR GÜN O KAN ONLARI BOGACAK BOŞUNA HİTLER ONLARI KATLETMEMİŞ ONLARIN KİTABI KATLETMEYİMİ EMREDER ACABA YAZIKLAR OLSUN.

arıbeyi dedi ki...

Değerli Kardeşim;
Yüreğinden gelen feryada ortak oluyor ve bende zalim İsrail'e lanet olsun diyorum.
Evet İsrail ve ona destek veren ABD mallarını kullanmayıp boykot etmeli ve onun yerine 869 barkod numarası ile başlayan TÜK MALI gıda ve diğer malları kullanmalıyız ki amacımıza ulaşalım. Paramız bu hainlere gitmesin ve müslümanlara kurşun olarak geri dönmesin.Bunların zaten dini imanı para olduğu için en etkili lanette paralarını kısmamız olacaktır.
SAYGILARIMLA