29 Haz 2008

PAZAR NOTLARI

3 Numaralı kovana verilen ana kabul gördü yumurtaya başladı.
9 nolu kovandan yapılan yeni bölme 13 e kondu .13 nolu kovan 9 un yerine konuldu.13 te ön tarafa alındı,tarlacıların çoğu 13 e girdi dengeleme oldu.15 ten alınan 2 adet ana memesi aşılandı.(kardeşleri çıkıyor 15)
sarı kovana bölme yapıldı .8 numaradan alındı petekler.15 numaradan ana memeli petek verildi.(kardeşleri çıkıyor 15)
15 numara 15 haziranda bölme yapılmıştı.Bu gece ana çıkmış.2 tane meme delinmiş biri uçtan biri yandan.Biraz baktım ana göremedim.Diğer memeleri aldım.
Toplaamda 16 kovan oldu artı strafor çiftleştirme kutusu.Toplam 17 koloni.

1 yorum:

arıbeyi dedi ki...

Orhan Bey
Sitenizi inceledim.Hayırlı olsun.Resimleriniz harika. Yazılarını kendin için hazırlamışsın anladım.Her konuda bilgi arayan çok insanımız olduğunu düşünerek başkalarını da bilgilendirecek yazılar yazarsan çok daha faydalı olacağı kanaatindeyim.
Arıcılıkta acemiyim diyorsun ama resimler öyle demiyor.Kovanlarının maşallahı var.Tebriklerimi sunuyorum. Bloğta ve arıcılıkta çalışmalarının devamını diliyorum. Kolay gelsin.
SAYGILARIMLA.