12 Eyl 2007

SELAM

Arıcılık 2 ,3 ay bir heves olarak gelişti ve sonunda bu muhteşem hayvanın dünyasına girmeye yada benim yaşamıma bu muhteşem hayvanın da yer alma zamanı geldiği kanaatine vardım.Bir süredir blogları ,siteleri takip ederek hiç bilgim olmayan bu hayvan hakkında (aslında hayvan demeye dilim varmıyor,bu muhteşem canlıya.Nice iki ayaklı yaratıklar görüyoruz ki yeryüzünde arı ile mukayese bile edemeyiz insanlığa katkı yaşam felsefesi bakımından)pratik bilgiler edindim.Artık yaşamımda arının yeri inşallah eksik olmayacak.Allah(cc) muvaffak eder başarılı olursam yapabildiğim kadar çoğaltacağım.Yaklaşık 15 gün önce arı alışveriş konusunda ön anlaşma yaptık.İlkbahar da teslim almak şartıyla 5 kovan edindim.Şartlar elverirse kışa bir kaç kovan alarak girmek istiyorum.
Herkese bol verimli arıcılık dolu günler dilerim.

Hiç yorum yok: